Monday, June 29, 2015

MIRACLE WATER BY AMY MASCARA

MIRACLE WATER BY AMY MASCARA

MAKE UP TAHAN LEBIH  LAMA


RM40
POS SM RM6 SS RM10
WASSUP 0193918772


MIRACLE WATER WITH COLLAGEN (AMY MASCARA)

MUDAH DIBAWA DAN MUDAH DIGUNAKAN
-mengecutkan dan menghilangkan jerawat
-membersihkan kulit muka
-awet muda
-melicinkan kulit muka
-mencerahkan kulit muka
-dirumuskan khas untuk menghilangkan jeragar dan parut jerawat serta efektif dan berkesan
-diperbuat dari bahan bahan semulajadi untuk menghilangkan tompok dan bintik di muka

CARA PENGGUNAAN :

~ spray di muka sebelum menggunakan lovely bb cream (amy mascara)
~ juga boleh digunakan ketika anda rasa mengantuk cuma spray di muka

MESRA SOLAT

PRODUK BERASASKAN HERBA DAN EXTRACT BUAH BUAHAN
BAHAN SEMULAJADI
TIADA BAHAN KIMIA TERLARANG





LOVELY BB CREAM BY AMY MASCARA


LOVELY BB CREAM BY AMY MASKARA - ALL IN 1 ( 30ml )



BB CREAM NO 1 PERTAMA DI MALAYSIA MANFAAT 10 DALAM 1

1. FOUNDATION 
2. WHITENING 
3. SUNBLOCK 
4. CONCEALER
5. SKIN REPAIR 
6. MOISTURIZER
7. OIL CONTROL 
8. MAKE UP BASE 
9. REFINE PORE 
10. NIGHT MASKER 

KELEBIHAN LOVELY BB CREAM 

1. Mempunyai 1 Warna sahaja yang sesuai dengan semua jenis Kulit
2. Mengikut Aliran Darah
3. Mempunyai KKM
5. SPF35 yang mampu melindungi kulit dari Sinaran UV Berbahaya
6. Menutup cela parut , jeragat , pigmentasi 7. Tidak berminyak
8. Tidak Bertompok walaupun Berpeluh
9. Tidak merekah kat tepi hidung, tepi mulut
10. Kulit tak kering walaupun pakai dalam masa yg lama
11. Hasil solekan gebu, flawless dan glowing
12. Tahan sehingga 16 Jam
13. Tahan sehinggan 3 - 5 bulan 
14. Mudah di pakai dan di bawa 
15. Halal dan boleh dibawa solat dan wuduk kerana ia menyerap dllm kulit tidak menutup permukaan kulit 




KELEBIHAN LOVELY BB CREAM SEBAGAI PERAWATAN WAJAH

1. Mencerahkan kulit wajah 
2. Mengecutkan jerawat seawal 1 hari sahaja 
3. Mampu memudarkan Parut pada wajah
4. Melembapkan kulit dan merawat kulit kering



CARA PAKAI -

ratakan pada kulit muka yang bersih - dan boleh pakai make up

HARGA : RM54
POS SM RM6 SS RM10
WASSUP 0193918772

izeara bodytalk

izeara bodytalk white slim


rm120
pos sm rm10 ss rm15
wassup 0193918772

SET INI MENGANDUNGI 


~ BODYTALK WHITE SLIM (day slim diet + night slim detox )
~ IZEARA 6INCH BODY SERUM
~ SLIMING SOAP
1) IZEARA 6INCH BODY SERUM
- Sapu 4-5 kali sehari selepas makan/sebelum tidur/slepas mandi
2) SET BODY TALK -
IZEARA SLIM DIET - Minum 1 sudu sebelum sarapan pagi
- IZEARA SLIM DETOX - Minum 1 sudu sebelum tidur
3) IZEARA BODY SOAP
- Guna semasa mandi 
-Amalkan meminum air 2 liter sehari untuk membantu mempercepatkan proses penyingkiran toksin dalam tubuh. 
-Pengambilan epal hijau, air lemon juga digalakkan.



<< BODYTALK WHITE SLIM >>


MASALH OBESITI PUNCA ANDA STRESS??
BTWS akan membantu menyingkirkan segala toksin2 degil dlm tubuh seterusnya membantu mengawaldiet anda tanpa perlu lagi dlm proses penurunan berat badan..
BTWS akan membuatkan tubuh badan anda lebih bertenaga dan segar sepanjang hari, kulit akan menjadi lebih halus dan gebu...
tiada lagi masalah obesiti akan membelenggu nda selepas BTWS bersama anda.. 
Turunkan berat anda dalam masa 7 hari sahaja

- KURUS DENGAN MUDAH
* Membakar lebih kalori tanpa senaman 
- 100% SEMULAJADI 
* 100% formula bahan semulajadi 
- BERKESAN DENGAN PANTAS
* Berkesan dalam masa 7 hari 
- TIADA KESAN SAMPINGAN 
* Selamat untuk diambil. 
Tiada bahan terlarang - 
MEMELIHARA KULIT 
* Kulit menjadi lebih PUTIH, GEBU dan HALUS


CARA GUNA :-
>> Ambil 1 sudu SLIM DIET di waktu pagi setengah jam sebelum sarapan pagi serta 2 gelas air masak (WAJIB)
>> Ambil 1 sudu SLIM DETOX di waktu malam sebelum tidur serat 2 gelas air masak (WAJIB)
>> Amalkan meminum air 2 liter sehari untuk membantu mempercepatkan proses penyingkiran toksin dalam tubuh.
>> Pengambilan epal hijau, air lemon juga digalakkan.


coffee pink


ISI KANDUNGAN : 15SACHET 1 JAR

rm44 pos sm rm6 ss rm10
wassup 0193918772


- Ingin nikmati secawan kopi yang bercitarasa UNIK, selain boleh MENCERAHKAN badan?

- Mahu kulit kekal ANJAL dan GEBU berona merah jambu, tapi alah pada KOLAGEN yang boleh mengganggu HORMON atau MENGGEMUKKAN?
- Berat badan IDEAL masih belum tercapai kerana selera makan tidak terkawal??
- Semua masalah ini boleh anda hadapi dengan COFFEE PINK!
- Rasa sedap, sarat khasiat, hasil pun mantap!!


KEISTIMEWAAN COFFEE PINK BY PINKISH BEAUTY COSMETIC :

- Satu2 nya minuman kopi dengan kandungan Pearlizer coffee beans (kopi mutiara )
TANPA KOLAGEN berserta BIJIRIN (cereal) formulasi terbaharu dan pertama di Malaysia yang agak PELIK dan ISTIMEWA, khusus untuk diamalkan oleh si KULIT KERING , JERAGAT, KUSAM dan NORMAL.

- Minuman kopi hasil gabungan resepi moden dan islamik, iaitu habbatusauda dengan agen pemutih terkini digelarkan Japanico Glutathione serta vitamin A, C & E mempercepatkan proses kulit memutih dan berseri.
- Kulit tampil lebih segar, lembab, berseri, mengurangkan garis halus serta bibir yang kemerahan kerana perjalanan darah yang sihat dan lancar.
- Diperkaya lagi dengan campuran bijirin tenaga atau dikenali sebagai energy malt/cereal untuk memberi tenaga dan kenyang selama 8 jam hanya dengan satu sachet di awal pagi.
- Memberikan kesan yang HEBAT tanpa kesan sampingan untuk kesihatan dalaman serta kulit, juga boleh MENGURUSKAN BADAN!
** Boleh diminum wanita hamil dan menyusui bayi serta pesakit diabetes / darah tinggi

azanis scar serum V2


"ANDA ADA MASALAH PARUT DI BADAN?"
Dah cuba pelbagai produk tetapi tidak berkesan? Tak perlu risau kerana kami ada Azanis Scar Serum.
Dengan hasil yang hebat, Azanis Scar Serum membantu anda merawat parut pada badan walaupun sudah 10 tahun ia berada di tubuh anda !


★★ BERITA BAIKKK !! Masalah parut boleh dirawat dengan semudah memakai serum ini !! ★★


.

Tak perlu risau parut jerawat di muka lagi. Parut bekas kemalangan, stretch marks, bekas bersalin dan luka kudis pun boleh hilang !!
★ APA KELEBIHAN AZANIS NI ?? ★
.
✔ Merawat parut dari luar, hanya perlu sapu sahaja
✔ Kesan seawal 3 minggu !!
✔ Tidak menggelupas !
✔ Kulit rasa licin dan lembut
✔ Mengandungi bahan mosturizer
✔ Kandungan Vitamin E yang tinggi
✔ Sesuai untuk semua lapisan umur
✔ HALAL dan boleh dibawa solat
✔ LULUS KKM: NOT150301588K

★★ HILANGKAN KESAN PARUT SEBELUM HARI RAYA !! ★★


rm36
pos sm rm6 ss rm10
wassup 0193918772




Thursday, June 25, 2015

LAMPU KURA KURA (TURTLE LIGHT)

lampu kura kura

cantik sangat
siap ada bulan dan bintang di langit
sesuai untuk kanak2 dan dewasa



terdiri daripada 4 jenis warna
coklat
pink
biru
hijau



rm20
tak termasuk pos
wassup 0193918772



amirna plus tablet

Picture

rm40 free pos sm
wassup 0193918772

Selamat digunakan oleh wanita bujang ataupun yang telah berkahwin.
* Wanita Bujang : Hanya makan pil sebagaimana yang disyorkan mengikut masalah anda
* Wanita Berkahwin: Sangat digalakkan untuk makan dan masukkan ke dalam faraj sebagaimana disyorkan mengikut masalah yang anda hidapi

AMIRNA PLUS TABLET DAPAT MENYELESAIKAN:~

~keputihan hilang dengan serta merta
~ segarkan tubuh badan dari keletihan
~mengetatkan pangkal rahim selepas 6 jam pengambilan
~merawat wanita lepas pantang dan selepas datang bulan
~melancarkan peredaran haid teratur / senggugut
~menambahkan susu ibu yang menyusu
~mengatasi masalah buasir
~mengatasi masalah penyakit yang berkaitan dengan urat saraf (sakit tumit,lutut & lenguh2 badan)
~dan lain-lagi masalah wanita

RAMUAN AMIRNA PLUS TABLET:

- Buah Manjakani
- Kacip Fatimah
- Bunga Pakma
- Daun Sirih
- Akar Kayu

CARA PENGGUNAAN:

1) Penyakit keputihan dan lendir yang berlebihan
- Masukkan 1 biji pil ke dalam faraj disamping memakannya 1 biji pil 3 kali sehari

2) Untuk kesihatan dan kecantikan tubuh
- Makan 1 biji pil 3 kali sehari

3) Wanita selepas berpantang atau selepas datang bulan
- Selepas cuci dari kekotoran tersebut, masukkan 1 biji pil ke dalam faraj di samping memakannya 3 kali sehari

4) Untuk kekuatan 'dalaman'
- Masukkan 2 biji pil ke dalam faraj sehingga melampaui ke pintu raahim, setelah 6 jam pintu rahim akan mengecut, segala ruang dan liku akan menjadi sempit..In shaa Allah hubungan suami isteri akan bertambah mesra

5) Buasir, Sakit-sakit tumit, Lenguh-lenguh Badan
- Makan 2 biji pil, dalam masa 2 jam akan sembuh..In shaa Allah.

HERBA 100% MAK BIDAN KEDAH 
- Kita ikhtiar Allah yang sembuhkan. In shaa Allah

JUWITA DIVINE FOUNDATION




rm49 free pos seluruh malaysia
wassup 0193918772


Di antara kelebihan Juwita Divine Sexy Foundation:
~ sesuai untuk semua jenis kulit
~ 1 tona warna dan mengikut warna kulit
~ Tidak berminyak dan tahan sehingga 18 jam
~ Melindungi kulit dari sinaran UV
~ Sesuai untuk kulit sensitif
~ Anti penuaan & bertindak sebagai krim siang
~ Melembapkan kulit
~ Tidak bercapuk ketika berpeluh
~ Kulit menjadi " flawless " selepas sapuan
~ Mengecilkan liang roma
~ Menutup cela / parut jerawat serta merta
~ Mudah dicuci dan mesra solat
~ Merawat & meredakan pelbagai jenis masalah kulit muka ( eczema )

Produk ini sgt sesuai dgn mereka yg sering terdedah dgn sinaran matahari, mereka yg bekerja x tentu masa, mereka yg aktif bersukan 



SOALAN YANG SELALU DITANYA
S: Berminyak tak muka?
J: Tak berminyak. Kalau rasa berminyak, boleh nipiskan sapuan di muka next time.
S: Kalau lepas pakai tu, taknak pakai bedak compact ok tak?
J: Ok sangat! Sebab bila pakai tesktur kat kat muka dah jadi macam pakai bedak. Lagi satu sebab ianya tak berminyak.

Sunday, June 21, 2015

AURORA IBU KAPSUL MUTIARA

AURORA IBU KAPSUL MUTIARA
WASSUP 0193918772


Kini fenomena SERBUK MUTIARA sedang melanda.
Tapi kami punya adalah SERBUK MUTIARA FILIPINA BUKAN DARI CHINA .

 Wow2 ! Makan sebiji sehari pon dah boleh cantik. Mudahnya nak kekal cantik!
Kesan hebat, 3 hari untuk rasai perbezaan pada muka dan badan.
Kulit makin cerah, gebu dan anjal. Masalah kulit pon boleh hilang tau.
100% serbuk mutiara asli dari laut dalam Filipina.

Dijamin tiada racun merbahaya.
Manfaat ajaib AURORA® Ibu Kapsul Mutiara :

1- Antikedutan
2- Membuang ulser kulit, melasme
(yang menyebabkan freckles, bintik umur, dan tompok gelap pada kulit),
dan tompok matahari
3- Menyembuhkan ruam dan bisul
4- Menyuburkan kulit dan menjadikannya licin, halus, anjal, sihat dan semula jadi yang indah.
5- Mencerahkan kulit.
6- Perlindungan matahari. (Mengandungi pelindung Matahari Asli.)
7- Menggalakkan kulit yang berseri dan lebih muda yang berpanjangan dan menyegarkan, pertumbuhan kulit yang baru dan menghasilkan kolagen pemulihan, serta meneutralkan radikal bebas yang merosakkan kulit.
8- Menguatkan folikal rambut
9- Meningkatkan daya ingatan.
10- Mengawal sistem imun.
11- Menenangkan & Menguatkan jantung yang melegakan tekanan dan kebimbangan dan menggalakkan jantung tetap irama yang membantu dalam pemulihan penyakit jantung.
12- Mengurangkan rasa takut, memudahkan kekecewaan dan kemarahan
13- Memudahkan tidur.
14- Merangsang peredaran darah
15- Menggalakkan tahap kolesterol yang sihat
16- Menguatkan tulang, merangsang pertumbuhan tulang baru dan meningkatkan kepadatan tulang.
17- Mempercepatkan penyembuhan trauma, fasciitis, gastrik dan ulser duodenum dan menghentikan pendarahan.
18- Menentang penuaan, kanser dan kesan-kesan bahaya sinaran.
19- Meningkatkan penglihatan.
20- Melapangkan saraf, membuang kahak, berhenti cirit-birit, demam dan keruh spermatorrhea, dan membuang bahan-bahan toksik dari badan.
21- Menggalakkan pembangunan otot.
22- Memutihkan gigi dan memperbaiki noticably surut gusi.
23- Menghilangkan keadaan kulit yang tidak diingini seperti kulit pudar, blotches merah, jerawat, zits dan jerawat, tompok kering, rosacea, garis-garis halus dan kedutan, mengecilkan liang pori-pori
24- menghapuskan jerawat dalam masa 1 minggu atau kurang



JAMU ABANG SAYANG



JAMU ABANG  SAYANG
WASSUP 0193918772


✔ MENGHANGATKAN HUBUNGAN suami isteri.

✔ MENGETATKAN VAGINA untuk kaum wanita.

✔ MELANCARKAN perjalanan HAID.

✔ MELANCARKAN peredaran DARAH.

✔ MENGUATKAN dan MENGECUTKAN RAHIM selepas bersalin.

✔ MELEGAKAN kesakitan akibat SENGGUGUT.

✔ MELEGAKAN kepenatan badan.

✔ MENGHILANGKAN JERAWAT dan JERAGAT.

✔ MELAMBATKAN proses MONOPOUS.

✔ MENGHILANGKAN KEPUTIHAN dengan segera.

Dengan Pengambilan Berterusan Dapat Menyingkirkan Toksin Di Dalam Badan Dan Sekaligus MemberikanTenaga Kepada Wanita.

AZ COSMETIC


1 SET ADA 5 ITEM
1 - SABUN
2- CREAM SIANG
3- SUNBLOCK
4- NIGHT CREAM
5- TREATMENT CREAM



RUGINYAAA SIAPA X PAKAI AZ SKINCARE NIHH.. RESULT DIA MELETOP2
PRODUK BERASASKAN HERBA DAN BUAH-BUAHAN. 
JUGA BOLEH DI BAWA SOLAT
TANPA BAHAN KIMIA

anda ada masalah kulit ? 
Now,xpyh risau lagi..sy ada penyelesaian untuk masalah kulit anda.. 
az kosmetik BEBAS KIMIA,TANPA PENGELUPASAN DAN YANG PASTI KESAN SEAWAL 7 HARI !! Nak kulit cantik,shining,glowing gunalah az kosmetik..



KELEBIHAN AZ COSMETIC

> mengecutkan dan menghilangkan jerawat
> mengurangkan pigmentasi / jeragat dengan berkesan
> membersihkan kulit muka
> awet muda
> melicinkan kulit muka
> mencerahkan kulit muka
> krim kunyit dirumuskan khas untuk menghilangkan jeragat dan parut jerawat secara efektif dan berkesan.
> diperbuat darida bahan-bahan semulajadi
> menghilangkan tompok dan bintik di muka.


WASSUP 0193918772
RM60
POS SM RM6 SS RM10




sabun elaiki



PRODUK GRED A ++ UNTUK KESAN 5 BINTANGšŸ­
Fakta: 97 peratus suami menyatakan bahawa mereka suka miss v yang ketat dan grip!
Kaum hawa jangan ambil mudah tentang penjagaan miss v !!
✅Kakak yang dah kahwin miss v dah longgar?
✅Adik yang bujang miss v berbau?
✅Gatal-gatal?
✅Keputihan meleleh?
✅Celah peha hitam?

Jangan biar tapi ikhtiar!!!!
Kesan seawal sekali penggunaan!
Dijamin SELAMAT dan BERKESAN!

InshaAllah!!.

Sabun elaiki,sabun pencuci waniya pertama yang ada ph 5.5....
>miss v gatal-gatal??
>miss v longgar??
>missv berbau??

Kami ada jalan penyelesaianya


SABUN ELAIKI
RM39
POS SM RM6 SS RM10
WASSUP 0193918772
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...